السبت، 17 نوفمبر 2012

ازاى تشتغل من على النترنت

ربح المال من على النت بأبسط الطرق وأصدقها بسم الله الرحمن الرحيم السلام عليكم ورحمة الله وبركاته كثير منا فكر أزاى أشتغل وأنا فى بيتى وأكسب فلوس من على النت بدل ما أنا بضيع فى وقتى على النت معظمنا مدمنين نت وبيفضل قاعد عليه لأكثر من 6ساعات متواصلة بلا أى هدف طيب مفكرتش تستفيد من الوقت الرهيب اللى انت بتقضيه على النت ده أكيد هتبدأ تسألنى علشان تفهم كل حاجه تعالى كده ندردش شويه مع بعض واوعدك مش هاخد كتير من وقتك أنت : أنا مش فاهم حاجه من اللى انت بتقوله أزاى يعنى أكسب فلوس من على النت وأنا قاعد فى بيتى أنا : من مواقع الربح من على النت والمتخصصه فى المجال ده وبس أنت :مواقع ربح!!!!! ودى تطلع ايه أنا : دى يا سيدى شركات موجودة على أرض الواقع وليها موقع بتعرض عليه أعلانات وأنت كل اللى عليك أنك تتفرج على الأعلانات دى مقابل مبلغ هو هيديه ليك علشان أنت بتتفرج على الأعلان ده أنت : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!11 أنا :بص زى الأعلانات اللى أنت بتشوفها على المواقع والمنتديات نفس الطريقة بس دى بتاخد عليها مقابل أنت : طيب والأعلانات دى كتيرة ولا ايه ولا ايه النظام انا لسه تايه ؟ أنا : لا هما أربع أعلانات فى اليوم يعنى كل يوم هيجيب ليك أربع أعلانات وأنت كل اللى عليك أنك هتضغط على الأعلانات دى يعنى كل اللى عليك هو أنك تسجل فى الشركة ويبقى ليك عضويه وحساب فى الشركة وكل يوم تتفرج على اربع أعلانات مقابل مبلغ أنت : طيب ايه هى الشركة دى وايه هى مميزتها ؟ أنا : فيه شركات كتيرة أوى ولكن هناك الصادقه وهناك النصابه التى لا تعطيك حتى قرش واحد مقابل تعبك أنت : ايه؟ نصب ! لا ياعم انا مش هكمل أنا : لا تخف الشركة اللى أنا هكلمك عليها صادقه 100 بـ 100 وتعالى أقولك ليه وايه اللى مطمنى أوى كده أولا الشركه أسمها onbux وهى المنافس الأول لنظيرتها neobux وهى شركات بى تى سى يعنى شركات متخصصه للأعلان عليها ما يميز أونبكس عن مثيلاتها الأتى : 1/ : الدومين الدومين محجوز من شركة جودادى الدومين حجز بتاريخ 1/12/2008 وتم التحديث بتاريخ 11/6/2010 وسوف ينتهى فى 1/12/2014 2/الأستضافه : onBux Ltda الشركه استضافتها خاصه "مستضيفه نفسها" ودى حاجه جميله ودليل على صدقها التام 3/ : يوجد دومين اخر مسجل فى نفس الأستضافه وهو Onbucks.com ولكن هذا الدومين لا يوجد الأن وعند الدخول عليه يتم تحويلك لموقع الوان بوكس 4/ : الحمايه الدومين والأستضافه مدعومين بحمايه عاليه جدا لتصدى اى محاولات اختراق وحماية جميع الحسابات 5/ : اعلى زيارات للشركه من حيث الدول Indonesia 16.4% India 15.9% Pakistan 5.6% China 5.3% United States 4.4% Egypt 4.2% وباقى الدول بنسب صغيره ومتفاوته 6/ : الترتيب فى اليكسا Alexa Trend/Rank: 826 وفى تزايد ما شاءلله عليها 7 / : زوار الموقع بالتفصيل 1: الفئه العمريه معظم زوار الموقع من الفئه العمريه 18 : 24 كما انه يوجد اطفال فى الموقع"اعمار من 10 : 16" 2: الجنس معظم زوار الموقع من الذكور 3:التعليم الفئه الأكبر من الزوار جامعيين 3:مكان تصفح الموقع الفئة الأكبر من الزوار يتصفحون الموقع من المنزل 4/ : عنوان الشركه ورقم الهاتف والفاكس onBux, Ltda. onBux Ltda. Rua Primeiro de Marco, 21 - Centro RJ, Rio de Janeiro 20010-000 Brazil +55.37171644 Fax -- +55.37171644 كما يوجد بالشركة منتدىforum خاص للعرب وهناك هتلاقى كتير أوى من العرب والمصريين مسجلين وشغالين تمام وأى حاجه عاوز تعرفها وتتعلمها وتستفيد أكتر هتلاقى مليون واحد يساعدك وأنا واحد منهم دلوقتى بقى هعلمك أزاى تسجل فى الشركة بالصور وواحده واحده بس قبل التسجيل عاوزك تعرف مميزات الشركه الاعلانات : 4-5 اعلانات يوميا قيمه الاعلان : 0,01 دولار قيمه الريفيرال : 0,005 دولار الحد الادنى للدفع : 2 دولار الدفع فورى جلب الريفيرال : الدايركت بعد 100 ضغطه أو يعدى عليك 30 يوم بعد التسجيل المؤجر بعدها بأسبوع واحد بس (الريفيرال هو شخص مثلك تأجرة لتكسب من ورائه عندما يضغط هو على اعلاناته) تدعم بنوك اليرت باى , باى بال . نيتلر . ليبرتى منتدى عربى للاعضاء العرب شرح التسجيل فى الشركه للدخول الى صفحه التسجيل اضغط هنا للتسجيل تم ارسال رساله الى ايميلك ستتوجه الان الى صفحه احذر لا تقوم بأغلاقها هذه هى الرساله تم الانتهاء من التسجيل الان الى عمليه الدخول الى الشركه شرح مشاهده الاعلانات والربح منها الحمد لله بكده يكون انتهينا من التسجيل ومشاهدة الأعلانات انا عارف انك مازل هناك أسئلة بتدور فى دماغك الفلوس اللى انا بكسبها هاخدها ازاى ولو عاوز اكسب أكتر هعمل ايه كل اللى انت عاوز تعرفه هتلاقيه موجود هنا فى منتدانا العربى الجميل اضغط هنا لدخول المنتدى العربى الخاص بالأعضاء العرب وإن شاء الله هتعرف كل حاجه ولو عاوز تطمن أكتر إن الناس شغالة تمام وإن الشركة صادقه ميا بالميه ادخل هنا وشوف اثباتات الدفع ليطمئن قلبك وأخيرا شكرا لك على وقتك الذى أخذته منك وأتمنى لك التوفيق

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق